0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Äntligen fått tummen ur och ta in minnet med många dagars logg. Sitter och laborerar lite.Att få tjusiga diagram för enskilda dagar går ju bra. Drar man ihop alla loggar så blir det ju en enda gröt vilket är logiskt iofs.Så ändrar man lite i inställningar så den visar per dag istället för varje timme, blir då bättre, men istället för behöva laborerasig fram så hade jag tyckt det vore kul med någon färdig funktion, som glesar ut mätvärdena osv, så man får en ganska enkelöversikt över dags-genomsnittet. säg att man får en tabell över två veckor, eller hela månaden, så får man snittet på kbäraren osv,inte att man ser i detalj.- Kanske redan finns något enkelt sätt som jag missat då jag inte vågar läsa manualer? hehe
<!--Inne--> <node function="temp"> <name>Inne</name> <columnIndex>13</columnIndex> <divid>10</divid> <color>Fuchsia</color> <type>6</type> <active>1</active> </node>
Meny 4.9.1 är inte tänkt att användas för att blockera varmvattenladdningen. Den är till för att fördela kapaciteten när det finns både varmvatten- och värmebehov. Schemaläggning eller semesterinställning är lämpligare. Dock ska det ju inte behöva bli såhär.Har skickat detta och ditt mail betr. loggningen vidare till våra programmerare för kontroll och åtgärd. Ingen ny mjukvara släppt sedan 1410.
Programmerarna jobbar för högtryck. Dock har detta inte resulterat i några nya programsläpp.