0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.
Det finns en eller flera "Raffen" på alla forum
Oavsett vad som gör att Raffen har varit borta en stund så accepterar jag inte de tendenser till mobbing som ni ger uttryck för i denna tråd (de inlägg jag plockat bort).Raffen är som han är, och det är vi andra också, har man problem med vissa medlemmar skall den debatten tas med mig, eller direkt med de medlemmarna via PM, nedlåtande inlägg om olika personer publikt i forumet är inget jag vill se.Det är en sak att kritisera de inlägg som skrivs, och nåt helt annat att kritisera personen bakom.
Citat från: Rickard skrivet 08 februari 2010, 11:12:57Oavsett vad som gör att Raffen har varit borta en stund så accepterar jag inte de tendenser till mobbing som ni ger uttryck för i denna tråd (de inlägg jag plockat bort).Raffen är som han är, och det är vi andra också, har man problem med vissa medlemmar skall den debatten tas med mig, eller direkt med de medlemmarna via PM, nedlåtande inlägg om olika personer publikt i forumet är inget jag vill se.Det är en sak att kritisera de inlägg som skrivs, och nåt helt annat att kritisera personen bakom.Korrekt. Handen på hjärtat så kommer mycket vettigt från honom eller hur!
Citat från: hulta skrivet 08 februari 2010, 11:32:00Citat från: Rickard skrivet 08 februari 2010, 11:12:57Oavsett vad som gör att Raffen har varit borta en stund så accepterar jag inte de tendenser till mobbing som ni ger uttryck för i denna tråd (de inlägg jag plockat bort).Raffen är som han är, och det är vi andra också, har man problem med vissa medlemmar skall den debatten tas med mig, eller direkt med de medlemmarna via PM, nedlåtande inlägg om olika personer publikt i forumet är inget jag vill se.Det är en sak att kritisera de inlägg som skrivs, och nåt helt annat att kritisera personen bakom.Korrekt. Handen på hjärtat så kommer mycket vettigt från honom eller hur!Det är viktigt med användare som nyanserar debatten och håller den levande.
Oavsett vad som gör att Raffen har varit borta en stund så accepterar jag inte de tendenser till mobbing som ni ger uttryck för i denna tråd (de inlägg jag plockat bort).
Citat från: leifa.k skrivet 02 februari 2010, 21:43:10Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.Mina efterforskningar tyder inte på Thailand.
Citat från: Ubbe0 skrivet 07 februari 2010, 17:09:31Citat från: leifa.k skrivet 02 februari 2010, 21:43:10Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.Mina efterforskningar tyder inte på Thailand.Tjenare Ubbe! Ja här är jag nu igen du, och dina efterforskningar ang Thailand verkar ju stämma väl eftersom jag inte har varit i Thailand. Men däremot har jag varit på Bahía de Samaná i Dominikanska Republiken. Mvh Raffen.
Men däremot har jag varit på Bahía de Samaná i Dominikanska Republiken. Mvh Raffen.