0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Raffen skrivet 11 februari 2010, 15:45:11Citat från: Ubbe0 skrivet 07 februari 2010, 17:09:31Citat från: leifa.k skrivet 02 februari 2010, 21:43:10Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.Mina efterforskningar tyder inte på Thailand.Tjenare Ubbe! Ja här är jag nu igen du, och dina efterforskningar ang Thailand verkar ju stämma väl eftersom jag inte har varit i Thailand. Men däremot har jag varit på Bahía de Samaná i Dominikanska Republiken. Mvh Raffen.Tog du med dig en kasse varmluft hem så att du kan avfrosta toshiban lite effektivare
Citat från: Ubbe0 skrivet 07 februari 2010, 17:09:31Citat från: leifa.k skrivet 02 februari 2010, 21:43:10Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.Mina efterforskningar tyder inte på Thailand.Tjenare Ubbe! Ja här är jag nu igen du, och dina efterforskningar ang Thailand verkar ju stämma väl eftersom jag inte har varit i Thailand. Men däremot har jag varit på Bahía de Samaná i Dominikanska Republiken. Mvh Raffen.
Citat från: leifa.k skrivet 02 februari 2010, 21:43:10Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.Mina efterforskningar tyder inte på Thailand.
Han kanske har dragit till Thailand en stund dit jag ämna dra vartefter.