0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack båda två för svaren. Tror ni täckte in de jag hitintills sett.Ska kolla än gång till i manualen. joka83ed: Jo, har en EHP6 till pannan.Tack igen.
Att blixten visas i displayen betyder inte alltid att elpatronen är inkopplad.Gå in i fabriksmenyn och kolla "Tillskott inställningar" och "Inkopplad effekt"Har du tur står det 0,00 kW, fastän blixten visas.Men visst är det irriterande att man inte kan lita på blixten.Anders H
Vad är det för dårskap i meny väg. Hur många klarar av dessa menyer?? Märk väl samma dårskap existerar hos andra fabrikat också.Trodde värmepumpar var befriade från hemelektronikens meny dårskap....Men klart lull lull säljer.....
Citat från: p00anh skrivet 03 februari 2010, 22:43:38Att blixten visas i displayen betyder inte alltid att elpatronen är inkopplad.Gå in i fabriksmenyn och kolla "Tillskott inställningar" och "Inkopplad effekt"Har du tur står det 0,00 kW, fastän blixten visas.Men visst är det irriterande att man inte kan lita på blixten.Anders HJag hittade inte det menyalternativ du beskriver. Jag hittade i, fabriksmenyn, menyalternativ för "Anslutningseffekt" och där kollade jag vad det stod under "Enbart tillskott, effektbegränsning". Där var den inställd på 6 kW.Är det mycket eller? Jag har verkligen noll koll på det här...