0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sköter man sina bankärenden via sin smartphone har man för lite att göra, det kan bara inte bli smidigare och mer överskådligt än via webläsaren.Det är min uppfattning, och den står jag för.
Facebook fungerar ju. Man får begränsa vad man kan göra. Men hade väl siktet inställt på loggern.
Tycker du nog skall hålla e-logger fri från reklam. Det blir lätt felstämpel på sajten. Reklamen isåfall skall vara om dina produkter...
Den största bristen med smartphones och appar är att reklamfinansierade sajter som denna har väldigt svårt att förklara för de som gör reklam på sajten att en app, där man bara kan visa begränsat med reklam skulle gynna dem på något sätt.För banker och andra som tar betalt för tjänsten är det inga problem att göra appar, visst, vi alla får betala det med högre räntor och avgifter, men det är ju inget vi märker på samma sätt som om ett forum t.ex. skulle bli avgiftsbelagt om man valde att använda app för att läsa.Inte för att jag orkar läsa forum på min smartphone, men om det nu kommer att efterfrågas så kan det ju ändå bli möjligt framöver, dock inte med reklam...