0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Raffen skrivet 24 januari 2010, 11:32:52Citat från: Northkingen skrivet 24 januari 2010, 09:42:09Citat från: Raffen skrivet 24 januari 2010, 00:09:57Tjenare Kingen! Jaså du blev också lite purken när jag råkade anmärka lite på Fujitsus elektriska kopplingsplintar Krister. Jodå det du säger här att det fanns även synpunkter på min kabeldragning innanför dörrfodret givetvis men det blev verkligen både snyggt och dessutom praktiskt, sen vad denna min kabeldragning i det här fallet nu har med Fujitsus undermåliga kopplingsplintar att göra det förstår jag inte alls måste jag säga. Mvh Raffen.Nej blev inte det minsta purken......det enda jag ifrågasätter är dina ev elkunskaper då du bara kan dömma ut saker så där..... om man läser många av dina inlägg så kan man ju tolka det som om du vore expert inom det mesta..... el,kylmontör,vvs,luft/klimat tja du torde väl oxå vara expert på kirurgi oxå..... enj Raffen det är tur att du kan googla......som vi andra...... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 24 januari 2010, 09:42:09Citat från: Raffen skrivet 24 januari 2010, 00:09:57Tjenare Kingen! Jaså du blev också lite purken när jag råkade anmärka lite på Fujitsus elektriska kopplingsplintar Krister. Jodå det du säger här att det fanns även synpunkter på min kabeldragning innanför dörrfodret givetvis men det blev verkligen både snyggt och dessutom praktiskt, sen vad denna min kabeldragning i det här fallet nu har med Fujitsus undermåliga kopplingsplintar att göra det förstår jag inte alls måste jag säga. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 24 januari 2010, 00:09:57