0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Du Blaser din rums givare när du monterade den så tog den väl över alla kommandon vad gäller inställningar på pumpen, jag menar timer för natt sänkning och semester mm.Den stänger väll av när du får för varmt i kåken osv.... ja du vet vad jag skrev om småhänder
Köpte min givare här på forumet och monterade [...] den fungerar men bara så att den stänger pumpen vidinställt värde, men det är oxå allt, kan inte ens på pumpen använda programmeringarna..
Du svartöra kan du använda pumpens inställningar när du har rumsgivare eller,tog den över så du inte kan stänga med avstängnings knappen på pumpen.Vet inte vad du har för rumsgivare men enligt vad jag blev förespeglad så skulle den jag köpte sköta hela inställnings förfarandet från rumsenheten....
Vad är det för rumstermostat på Jula du köpt, är det denna Art.nr: 419007 för 279:-Hur kopplas den in ? trådar till var på hydroboxen?
Njae jag har uttryckt mig lite galet men reserven går ju in (det gjorde den igår) och då är det 5 parameterna som ska kollas Alltså jämviktsstatus och jämviktstemperatur.Mina värden på är:4-00 14-01 14-02 205-00 15-01 -65-02 15-03 -55-04 10men jag tycker att han ska prova 5-01 på 0 för att se om pannan funkar som den ska o lämnar 55 vid tvingande körning.