0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
3,2kw är den nominella effekten, alltså vad den kan leverera konstant, 6.3kw är den maximala effekten som den kan uppnå vid +7 grader ute/+20 inne
hej kollade lite närmare på min luft pump o såg att inne delen har ARTIKELNUMMER msz-fd25vabh MEN ute delen har muz-fds5vabh o på den står att man får ut max 3.2 kw värme men jag köpte nyaste heat 630
En Ferarri på tvättbrödegrusväg är inge sköj.
Citat från: MGKea skrivet 29 december 2009, 13:05:57En Ferarri på tvättbrödegrusväg är inge sköj.Loggan är iofs röd men där slutar väl eventuella likheter... tomte::
Bor man i Norrland så kanske inte en en ME mäktar med. Har du sett Stureplans-Bratts vid treriksröset?
Citat från: MGKea skrivet 29 december 2009, 19:40:18Bor man i Norrland så kanske inte en en ME mäktar med. Har du sett Stureplans-Bratts vid treriksröset?Har lite svårt att förstå vad ditt inlägg har med värmepumpar att göra. Du kanske skulle testa att posta dylik crap på något annat forum.
Kan hålla med om att mina paralleller är något difusa. Men är verkligen en luftluft något att ha när vintern biter i i Sveriges nordligaste delar?
Citat från: MGKea skrivet 30 december 2009, 10:38:40Kan hålla med om att mina paralleller är något difusa. Men är verkligen en luftluft något att ha när vintern biter i i Sveriges nordligaste delar?anno69 är en som tycker det ivf.http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=28045.new#new