0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det nån som vet vad de olika värdena i loggen betyder är prio innetempen
Skulle gärna ha en kopia på 1199 om nån vill dela med sig
Hej smurfen!Kolumnrubrikerna verkar ha hamnat fel i ditt Excel.Titta på inlägg #54, tror den redogörelsen stämmer.Toppning av varmvatten ej i 1199 heller, tråkigt.
Finns det någon nackdel med att uppdatera till 1199? tycker att min pump funkar ok, tar tacksamt emot 1199 om någon vill skicka den till mig/Niclas
Gör ett trådlyft angående min 1245a och USB. Min är uppgraderad till version: 9172R2 med hjälp av en kompis Sandisk usb cruzer mikro 4GB FAT32. Jag har provat alla mina usb stickor från 8 till 64gb, fat32 eller ntfs men inget fungerar i min pump bortsett från hans sticka. Mycket märkligt i alla fall. Nån mer som varit med om samma sak? Den enda indikation som sker är att den gröna lampan blinkar till lite lätt när jag sätter in en sticka. Det hade varit kul att kunna logga lite.Hittat att de övre två fungerar i alla fall. USB2/3 gör ingen skillnad på funktion. 8/16 GB spelar ingen roll. Formaterade till FAT32 från Linux istället för Windows men det gjorde ingen skillnad på de andra minnena som inte funkar. Jättegammal mot ny har uppenbarligen ingen betydelse heller. Sandisk Ultra 16GB går att köpa idag. Pumpen kör nu 9240R2https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2044554