0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ahh... så dumt det blir när man tänker mer än man skriver... Jag mätte och konstaterade att 4 meter inte räcker, kollade med en lokal kylmontör om det gick att byta eller förlänga rören.Det skulle gå bra enligt honom. Nu är det QC och ingen möjlighet att vaccumsuga eller efterfylla utan stora ingrepp....Så, därav mitt behov av förlängning../M
Citat från: Skybolt skrivet 06 augusti 2010, 10:35:42Ahh... så dumt det blir när man tänker mer än man skriver... Jag mätte och konstaterade att 4 meter inte räcker, kollade med en lokal kylmontör om det gick att byta eller förlänga rören.Det skulle gå bra enligt honom. Nu är det QC och ingen möjlighet att vaccumsuga eller efterfylla utan stora ingrepp....Så, därav mitt behov av förlängning../MOk... det finns ju en plugg på utomhusdelen åtminstone..
Citat från: BosseBus skrivet 06 augusti 2010, 10:47:07Citat från: Skybolt skrivet 06 augusti 2010, 10:35:42Ahh... så dumt det blir när man tänker mer än man skriver... Jag mätte och konstaterade att 4 meter inte räcker, kollade med en lokal kylmontör om det gick att byta eller förlänga rören.Det skulle gå bra enligt honom. Nu är det QC och ingen möjlighet att vaccumsuga eller efterfylla utan stora ingrepp....Så, därav mitt behov av förlängning../MOk... det finns ju en plugg på utomhusdelen åtminstone..Min saknar möjlighet att fylla, jag har haft av toppen på utedelen och kan bara finna hela rör./M