0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
...för mig är det nämligen inget att göra åt förstår ni, om ni nu möjligtvis skulle ha inbillat er det.
Hej Ubbe & MatsGBG! Här är det inte alls frågan om att ha/få sista ordet (vilket tydligen kanske är viktigt för er), utan här är det allra viktigaste att kunna uppträda på ett städat och uppfostrat sätt inkl att kunna hålla sig lugn och fin i alla lägen alltså. :)Mvh Raffen.
Hej Ubbe! Jodå, jag tycker att du är rätt lugn och fin även om du kanske har en hel del rätt onödiga inlägg egentligen med ett horn i sidan till mig eller alt Toshiba-pumparna, och det där kan vi ju nu, så det kanske vi kan lägga åt sidan tycker jag faktiskt. Sen varför jag slog ihop svaret till både dig och Mats var väl kanske pga viss samordning, och sen tycker jag kanske ibland att ni går rätt mkt hand i hand, eller skall vi säga fungerar som ett litet eko till varandra.
Käbbel, trist. Tur att forumet i allmänhet är informativt. Har fattat att Raffen inte tror på swing, ni andra låter en tro på det man vill.Jag får ta ett nytt snack med min leverantör imorgon :-(Ville ju så gärna stänga av dieselpannehelvetet.........
Själv så tycker jag swingfunktionen är kanonbra om man nu har en planlösning där det kan var svårt att sprida och få iväg värmen genom enbart ett fast inställt läge på vingarna. Men det är klart sitter pumpen i ett stort rum och huset har en mkt tacksam planlösning för spridningen av värmen så kan det ju fungera lika bra att köra med en manuellt inställt läge på vingarna.//Krister