0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
På bilden Skystar 52 från Kinnan 2 st monterade hos kund i 104 kvm rum för att hålla 20 gr. Köpte mina Argos hos Scanoffice men dom har inte dessa kvar vet inte var man kan få tag i dom. Kanske någon här på forumet vet .
Skumt att Scanoffice rensat hemsidan.Har kvar en länk till pdf:en iaf som fungerar fint http://www.scanoffice.se/pdf/esite_se_argo_asw_26-47_l.pdf
Jonas vet du om man kan bygla om 47orna så fläkten stannar när det inte finns kylbehov, Går på skystar !
Citat från: Nalle55a skrivet 15 mars 2010, 16:35:24Jonas vet du om man kan bygla om 47orna så fläkten stannar när det inte finns kylbehov, Går på skystar !Osäker på vad du menar. Maskinen är termostatstyrd, antingen via givaren i fjärrkontrollen (om den har fritt synfält till huvudenheten) eller via givare som sitter på enheten. Maskinen går till inställd temperatur sen slår den av. Den sköter även fläkthastigheten automatiskt om så önskas. Jag kör den dock mer eller mindre manuellt då jag vill att den ska fläska på fullt då den går. Har ställt ner börvärdet på lägsta temperaturen och stänger sen av den då det är läggdags. (surrar lite för mkt för att ha på nattetid fast de värsta nätterna har den fått gå på lägsta fart ändå)