0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
I skåneland är det aldrig -40
...sedan är ju modernare hus tätare än äldre.
Är man van vid tysta äldre hus är förmodligen bruset från en luft/luft värre än om man bor i en modern brusig dito.
Jag är dock fortfarande i min novisdom helt ok med Toshibas brus och jag kan ju dessutom enkelt ställa fläkthastigheten juuu
Priset är ju inte helt ovidkommande...
...och när jag nu fick ett bra pris på Toshiba blev det således en sådan...
(och 6 års garanti är ju inte helt fel heller)
Slutsummerat tycker jag att internet är fantastiskt iom att det är så enkelt för oss att dela med oss av våra erfarenheter och kunskaper, både stora som små. Ha det!///Knasen17
Priset är ju inte helt ovidkommande och när jag nu fick ett bra pris på Toshiba blev det således en sådan (och 6 års garanti är ju inte helt fel heller) och som jag sade tidigare fanns både Fujitsu och Mitsubishi på min korta lista, vilket dock inte Panasonic och Sanyo gjorde (exempelvis). Slutsummerat tycker jag att internet är fantastiskt iom att det är så enkelt för oss att dela med oss av våra erfarenheter och kunskaper, både stora som små. Ha det!///Knasen17
Får man fråga av vem du fick 6 års garanti på Toshibapumpen??
Har ochså varit i kontakt med ventilationsutvekling i Malmö angåene en pollar 2 och blivit utlåvat 6 års garantie! e-on kunder har för tillfället 15% rabatt på sortimentet.
Hej Raffen,Det var ventilationsutveckling som gav 6 års garanti!///knasen
Fixar man utan värmepump, men han får utveckla senare..