0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har nu mätt ut-blås tempen.Inställning:24 grader, full blås på fläkten och ca 3 grader ute.Ut-blåst tempen hamnade på 35 grader.Tycker jag är rätt hyfsat.En sak jag märkt är att om man drar ned fläkten till ettan eller tvåans läge och sedan ska köra på full fart igen, tar det bra lång tid innan den varvar upp.Är det som det ska vara? o vad beror det på?
Northkingen 2000 inlägg, grattis! ThumbsupLåter som det är för låg temp du fått fram mcrave, testa som sagt igen.
Hmm 35 grader är ju alldeles för lite...... testa igen med att då ha fjärren inställd på 30 grader och full fart på fläkten. Se även till att försöka få in tempmätaren så långt som möjligt utan att det tar i fläkten.//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 06 oktober 2009, 21:59:25Hmm 35 grader är ju alldeles för lite...... testa igen med att då ha fjärren inställd på 30 grader och full fart på fläkten. Se även till att försöka få in tempmätaren så långt som möjligt utan att det tar i fläkten.//KristerDå ska jag pröva mäta igen, hur många grader ska den ge då?
testat nu igenoch hade nu ställt in värdet på 30 graderny tempgivarefick ut 59 grader som högst och då hade jag inte in givare ända in utan den låg pris framför vingen.så då ger ju pumpen helt okej med andra ord
Har ni -18 på nätterna redan