0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Chrome har utvecklats räsersnabbt under året. Har slutat använda IE och snart också firefox. Kan på sistone sköta bankärenden i chrome, gick inte för nån månad sedan, men skärmen blir knasig. Snart har dom fixat det med. Öppen källkod, eat that MS!Men kärleken till google kommer väl också att svalna?
Öppen källkod
Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 07:28:38Öppen källkod Jo, förstår att det är något som MS-anhängare har svårt att förstå... I d€t $䣣$kap€t är d€t tota£ $£ut€nh€t och h€m£iga API-€r $om g䣣€r.
Citat från: Ridax skrivet 28 augusti 2009, 07:52:03Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 07:28:38Öppen källkod Jo, förstår att det är något som MS-anhängare har svårt att förstå... I d€t $䣣$kap€t är d€t tota£ $£ut€nh€t och h€m£iga API-€r $om g䣣€r. Är det inte så för Google också .. slutet sällskap. För mig är öppen källkod tillgänglig utan trams ....
Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 07:56:55Citat från: Ridax skrivet 28 augusti 2009, 07:52:03Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 07:28:38Öppen källkod Jo, förstår att det är något som MS-anhängare har svårt att förstå... I d€t $䣣$kap€t är d€t tota£ $£ut€nh€t och h€m£iga API-€r $om g䣣€r. Är det inte så för Google också .. slutet sällskap. För mig är öppen källkod tillgänglig utan trams .... För dig ÄR öppen källkod trams...
Är inte för eller emot öppen källkod. Men öppen käll kod gör inte ett program bättre eller säkrare!
Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 09:00:31Är inte för eller emot öppen källkod. Men öppen käll kod gör inte ett program bättre eller säkrare! Nehe... det är bara en slump att M$ slår rekord i dålig säkerhet, levererar u$la program och $luten k䣣kod? Klart som korvspad att öppen källkod är säkrare för mig som användare. Då vet jag att programmet inte innehåller bakdörrar och vet också att det finns en stor community (om det är ett populärt program) som säkerställer kvaliten.
. Då vet jag att programmet inte innehåller bakdörrar och vet också att det finns en stor community (om det är ett populärt program) som säkerställer kvaliten.
Fattar noll. Att vista får nytt utseende är väl en rungande ointressant ickenyhet?
Citat från: drjukebox - som knappast är skrivet 28 augusti 2009, 19:31:15Fattar noll. Att vista får nytt utseende är väl en rungande ointressant ickenyhet? Ändå avlägger du kommentarer.
Citat från: MGKea skrivet 28 augusti 2009, 19:41:52Citat från: drjukebox - som knappast är skrivet 28 augusti 2009, 19:31:15Fattar noll. Att vista får nytt utseende är väl en rungande ointressant ickenyhet? Ändå avlägger du kommentarer. Vilken kommentar önskas då? "Gu, va flott med nytt utseende på skärmen!"
rent upphovsmässigt kanske det inte var lyckat att planka texten från DagensPS.....