0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då kanske den upphör snart.
Citat från: MGKea skrivet 25 augusti 2009, 22:10:18Då kanske den upphör snart.RC1 Fungerar fram tom 1'a jun 2010.Själv kör jag den skarpa :-)
Microsoft kommer att släppa en uppdatering som fixar till ett Windows 7 utseende.
Citat från: MGKea skrivet 25 augusti 2009, 16:50:38Microsoft kommer att släppa en uppdatering som fixar till ett Windows 7 utseende. Snarare grattis alla som inte blev blåsta av Microsoft och valde att inte uppgradera till Vista.
CiteraSnarare grattis alla som inte blev blåsta av Microsoft och valde att inte uppgradera till Vista.Hej Ridax! Nu får du gärna berätta mer... Det jag ville sprida var nyheten att Vista åkare kommer att få Windows 7 face. Inte att XP åkare ite får något mer av MS ...
Snarare grattis alla som inte blev blåsta av Microsoft och valde att inte uppgradera till Vista.
Citat från: MGKea skrivet 26 augusti 2009, 08:16:59CiteraSnarare grattis alla som inte blev blåsta av Microsoft och valde att inte uppgradera till Vista.Hej Ridax! Nu får du gärna berätta mer... Det jag ville sprida var nyheten att Vista åkare kommer att få Windows 7 face. Inte att XP åkare ite får något mer av MS ...Det jag ville förmedla var att Vista inte tillför något förutom problem, så därför är de som valde att stanna kvar på Xp att gratulera ännu mer än de stackars Vista-åkare som får Windows 7 gränssnitt.