0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
I fallet luft/luft så är jag säker på att prisbilden kommer inte att bli lägre än nu.Valutahöjningar börjar att dyka upp och det kommer att slå igenom under hösten.
Citat från: vpgr skrivet 24 april 2009, 08:44:12(fasiken vad jag ångrar att jag inte själv installerade en för flera år sedan med tanke på hur mycket jag sparat med att ha en.)
Citat från: MGKea skrivet 24 april 2009, 10:19:40Citat från: vpgr skrivet 24 april 2009, 08:44:12(fasiken vad jag ångrar att jag inte själv installerade en för flera år sedan med tanke på hur mycket jag sparat med att ha en.)Tjenare MGKea! Hur mkt har du sparat ungefär?? Och vad har du nu för ungefärlig rullande total årsförbrukning ifh till tidigare utan pump?? Mvh Raffen.
Cheesus, MGKea, betalar du nästan 1,50 per kwh på den rörliga delen (6500kwh->9000kr).Det är ju nästan dubbelt mot mig och avräknat min lägre skatt är det ju fortfarande 60öre mer.Ja då ska jag inte klaga att frun igår bar ut blommorna till växthuset så att ett element som dra ca 10kwh per dygn behövs nu i en månad ca.