0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Er det mulig... Selgeren sa dette var en bra pumpe og reklamerte for at den eneste forskjellen mellom denne og Polar var 8 graders varmemulighet og et filter... Så har jeg alså fått en østblokk pumpe med ett metall-klistremerke for en pris jeg troddde var ok. Prisen viste seg da med andre ord ikke være bra i det heletatt da prisene jeg sammenlignet med var på "p" serien som er bedre.Opererer Toshiba med slik merking og reklamering for å villede å lure folk ? jeg ville gjerne betalt litt mer for å fått den P serien med høyere COP og bedre kvalitet. Tragisk, føler meg lurt.menmen ... sånn er livet.
Citat från: em_shift skrivet 05 mars 2009, 20:53:28Er det mulig... Selgeren sa dette var en bra pumpe og reklamerte for at den eneste forskjellen mellom denne og Polar var 8 graders varmemulighet og et filter... Så har jeg alså fått en østblokk pumpe med ett metall-klistremerke for en pris jeg troddde var ok. Prisen viste seg da med andre ord ikke være bra i det heletatt da prisene jeg sammenlignet med var på "p" serien som er bedre.Opererer Toshiba med slik merking og reklamering for å villede å lure folk ? jeg ville gjerne betalt litt mer for å fått den P serien med høyere COP og bedre kvalitet. Tragisk, føler meg lurt.menmen ... sånn er livet. Hej Em_shift! Nej Toshiba har säkert inte några som helst avsikter att lura folk, även om de nu har ett mkt brett program av pumpar för att passa olika kategorier människor och marknader världen över. Utan det är säkert så att det finns lite olika finurliga försäljare som har hittat möjligheten att kunna importera pumpar från t.ex Ryssland eller övriga östblocket någonstans och då kanske till en bra förtjänst, och då har de kanske fått för sig att kunna sälja dessa pumpar när det nu finns lite extra krims-krams på innerdelen mm trots att de är sämre rent spec-mässigt. Därför skall man alltid vara noggrann med att kolla upp specen på resp pump så att man inte får något sämre än som redan finns, eller som man tänkt sig. Mvh Raffen.