0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Total förbrukning Feb blev 393kWhVärmer huset med ved så det är bara Hushålls El
En liten fråga Ni som har hushållsel i intervallet 250-500 kWv/mån. Går ni omkring med pannlampa hemma? hur bär ni er annars åt för att få så låga förbrukningar?
HejSer att en del av er specar förbrukning separat för EcoEl och EcoAir.Kan men se det på alla CTC pannor?? Jag hittar bara vp förbrukning.//Henke
Citat från: Jarlen skrivet 28 februari 2009, 19:07:48Februari månads förbrukning:En liten fråga Ni som har hushållsel i intervallet 250-500 kWv/mån. Går ni omkring med pannlampa hemma? hur bär ni er annars åt för att få så låga förbrukningar?Bra fråga . Det har jag alltid också undrat.
Februari månads förbrukning:En liten fråga Ni som har hushållsel i intervallet 250-500 kWv/mån. Går ni omkring med pannlampa hemma? hur bär ni er annars åt för att få så låga förbrukningar?
Jo jag är själv förvånad hur det gått så lite som 245kwh , vi är 3st i hemmet, har lcd tv som är igång runt 12 timmar om dygnet, 2 datorer som snurrar 24/h plus 2 laptops, router, hemmabio, digitalbox, kyl/frys såklart och matlagning 2-3 ggr per dag, använder tvättmaskin dagligen, har torktumlare men använder den sällan, lågenergi lampor över hela huset men det används endast lampor i rum som folk befinner sig i, så veti tusan visst försöker man spara på elen, men nån galning med pann lampor är jag inte Smiley
ag menar att du missar k:et. jag har ju 300W/m2 och du har 0.16W/m2 Oskyldig