0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om vi säger så här, jag driver www.atvforum.se, www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.energioffert.se och webshopen.Hade fullt upp innan jag la ut loggern till försäljning - det innebär att det inte finns så mycket att "spela på" för ytterligare uppdrag.Loggrarna är färdiga så när som på att jag skall montera in dem i lådan, testa dem och tillverka givarna. Dessutom är det en del logostik med packetering, frakter och bokföring för varje ny order.Att det just denna tid på året är många företag som begär offert på annonsering tar också sin tid.Jag gnetar på och hoppas kunna hålla det jag utlovat, att alla skall ha sina loggrar inom 14 dagar.
Ok, får prova det.. Annars hade du något passande i shoppen???
Du måste skapa ett konto, gärna med ditt nuvarande användarnamn, i forumet på e-logger.se. Pm:a sedan Andreas i det forumet så aktiverar han ditt konto nästa gång han loggar in.Vi kommer att fixa så att detta blir registrerat redan vid beställningen framöver.
Det går nog inte.Testa använda enbart fototransistorn, det borde funka.
Den lilla jag tog från den jag hade ska ha 5 V/20mA. Vad ska jag ha för förkopplingsmotstånd vid 12V matning?Reijo
Redan sönderbruten och isärlödd.... Men jag får det inte att funka med dioden..... Ett långt pip eller tyst o mörkt när jag kopplar in spänningen... Eller bara 0 W....