0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vi låg på otroliga 45 kwh förra dygnet, -13 på natten och -6 på dagen, sambo och barn hemma och 2 tvättmaskiner och 1 diskmaskin..samt en del tv./A
Jag snittar på 45kWh nu... -17 som kallast, -4.8 i snitt hittills den här månden...
Citat från: purjo__ skrivet 22 november 2010, 10:53:58Jag snittar på 45kWh nu... -17 som kallast, -4.8 i snitt hittills den här månden...Är det totalförbrukning inklusive HH-el?Jag såg i någon tråd att det är den enda "riktiga" förbrukningen och att inget annat ens får yppas på under denna forumsdel. Dock är den totala förbrukningen helt ointressant för mej. Jag vill egentlgen bara veta hur mycket VP:n drar.Du loggar ju så du har ju koll på siffrorna./Raptor
Citat från: Raptor skrivet 22 november 2010, 13:31:38Citat från: purjo__ skrivet 22 november 2010, 10:53:58Jag snittar på 45kWh nu... -17 som kallast, -4.8 i snitt hittills den här månden...Är det totalförbrukning inklusive HH-el?Jag såg i någon tråd att det är den enda "riktiga" förbrukningen och att inget annat ens får yppas på under denna forumsdel. Dock är den totala förbrukningen helt ointressant för mej. Jag vill egentlgen bara veta hur mycket VP:n drar.Du loggar ju så du har ju koll på siffrorna./RaptorDet är VP (39kWh/d) + elpannan (6kWh/d)