0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Hur tusan avstyr ni kunder som handlar via en webshop Jag säljer Panasonic för att jag tror på märket idag och framöver ThumbsupVi har som sagt olika åsikter om märken vare sig det gäller Pana, Sanyo eller MHI och det kommer vi aldrig komma ifrån.Såvida inte du eller jag ändrar åsikt Panasonic har tappat en väldigt stor marknadsandel på grund av fläktmotorer och h16 problemen, förhoppningsvis spänner Panasonic bågen högt nu för att inte något liknande ska hända igen.
Hej Nvp! Har du någon uppfattning eller insikt i de här s.k AVT-modellerna av Panasonicpumparna som ju lär vara några riktiga "värstingpumpar" sägs det?? Och som tydligen av vissa försäljare av dessa påstår att de här pumparna skall vara så extremt mkt bättre och effektivare så att de lätt motiverar uppåt den dubbla kostnaden av vad ordinarie modeller av Sverigepumpen normalt sett kostar?? Mvh Raffen.
Jag övervakar ca 6000 sålda Toshiba och det är 15st fläktmotorer av dessa som låtit illa och måste bytas!Personligen har jag bara haft en enda av några hundra!(I Sandhult Raffen!)Panasonic tillverkar Toshibas motorer men problemet är inte alls det samma, på toshiba har dom börjat låta efter bara ett par veckor!Priskonkurrenten? 9000kr?Tror själv att dom höjt till 9500kr nu så det är bara att göra affärer!Säljer ändå fler än priskonkrrenten i år men vi vänder oss inte till samma kundkategori och jag tycker bra om dig ändå tsf tomte::
Citat från: Raffen skrivet 16 november 2008, 22:58:58Hej Nvp! Har du någon uppfattning eller insikt i de här s.k AVT-modellerna av Panasonicpumparna som ju lär vara några riktiga "värstingpumpar" sägs det?? Och som tydligen av vissa försäljare av dessa påstår att de här pumparna skall vara så extremt mkt bättre och effektivare så att de lätt motiverar uppåt den dubbla kostnaden av vad ordinarie modeller av Sverigepumpen normalt sett kostar?? Mvh Raffen.Det finns ingen modell från Panasonic som heter AVT!Förmodligen uppfunnen i efterhand!