0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag är i farten att köpa en Toshiba RAS-10 eller RAS-13 och funderar på att även införskaffa en separat mätare så man kan följa upp hur lönsam pumpen blir.Jag snubblade för ett tag sen över en tråd med detta här på forumet som jag inte lyckas hitta igen så nu lägger jag upp en ny tråd.På den andra tråden fanns det bl.a. en länk till en mätare där man pluggade in SD-kort så man kunde föra över datat till PC:n och i Excel få fram diagram och statistik.Känns det igen någon? Vill gärna även ha tips på lite mer basic-mätare.
Jag har precis haft besök av ventilationsutveckling för rådgivning och har nu lagt beställning på en Toshiba RAS-13 Polar. Känns skitbra! tomte::Den ska intstalleras om ca 3 veckor. Spännande!Tack än en gång alla för era snabba svar! Verkligen ett sketabra forum det här!
Citat från: HomerSimpson skrivet 21 oktober 2008, 20:07:03Jag har precis haft besök av ventilationsutveckling för rådgivning och har nu lagt beställning på en Toshiba RAS-13 Polar. Känns skitbra! tomte::Den ska intstalleras om ca 3 veckor. Spännande!Tack än en gång alla för era snabba svar! Verkligen ett sketabra forum det här!Du har väl stt kampanjen?http://internetkampanj.se/toshiba
Stora lager med ras 13 med andra ord
Jag är i farten att köpa en Toshiba RAS-10 eller RAS-13 och funderar på att även införskaffa en separat mätare så man kan följa upp hur lönsam pumpen blir.