0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Gano skrivet 30 november 2008, 09:47:03Köpte en LED-ljusslinga till päronträdet på framsidan på ICA Maxis. 144 st dioder, totalt 8,64 W. Men den lyste upp hela gräsmattan, gatan, vardagsrummet och framsidan på huset, så den fick jag dimma ner. Ungefär hälften av ljusstyrkan var lagom. Då såg det precis ut som vilken glödlampslinga som helst...och så drar den väl en 5 W.Hur dimmade du ? Alla brukar skriva att led-belysning inte kan dimmas....?
Köpte en LED-ljusslinga till päronträdet på framsidan på ICA Maxis. 144 st dioder, totalt 8,64 W. Men den lyste upp hela gräsmattan, gatan, vardagsrummet och framsidan på huset, så den fick jag dimma ner. Ungefär hälften av ljusstyrkan var lagom. Då såg det precis ut som vilken glödlampslinga som helst...och så drar den väl en 5 W.
Hade du automatisk vitbalansering på när du fotade +Färgerna diffar rejält.Kör du med 3000 kelvin led eller 3500 kelvin led (färgtemp).?hälsnArt Deco
Här är vitrin skåpet med clas spot.Och sen en bild på 5w spottarna i taket.Är riktigt nöjd.Ljuset från spottarna är riktigt bra.Och dom går att dimmra
Citat från: Hansson skrivet 02 december 2008, 17:34:10Här är vitrin skåpet med clas spot.Och sen en bild på 5w spottarna i taket.Är riktigt nöjd.Ljuset från spottarna är riktigt bra.Och dom går att dimmra5W ? Det starkaste led jag hittat är 3W, eller har du flera leds i samma armatur typ 3st ?