0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bra jobbat.Jag har också vart och handlat, min pump #2. Tyckte den första fungerar så bra att jag kompletterar med en pump på 2: våning.Inom några veckor skall den nya monteras.
-15 ska den tydligen klara utan problem enligt vad jag läst i den "stora Appliancetråden".
Citat från: Thomas S skrivet 02 oktober 2008, 11:03:18-15 ska den tydligen klara utan problem enligt vad jag läst i den "stora Appliancetråden".Hej Thomas S! Ja har man lite tur så kan man ju även vinna på lotteri ju Om nu allt stämmer överens med verkligheten vill säga, och hur långvarig stund som temperaturen ev har gått ned. Men vadå, att den klarar 7 minusgrader är väl väldigt bra för en pump som egentligen endast är avsedd för att användas som AC tycker jag. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 02 oktober 2008, 11:11:03Citat från: Thomas S skrivet 02 oktober 2008, 11:03:18-15 ska den tydligen klara utan problem enligt vad jag läst i den "stora Appliancetråden".Hej Thomas S! Ja har man lite tur så kan man ju även vinna på lotteri ju Om nu allt stämmer överens med verkligheten vill säga, och hur långvarig stund som temperaturen ev har gått ned. Men vadå, att den klarar 7 minusgrader är väl väldigt bra för en pump som egentligen endast är avsedd för att användas som AC tycker jag. Mvh Raffen.Trots avsaknad av erfarenhet av denna pump så kostar Raffen på sej att vara arrogant, sjävsäker och nedlåtande. Ta detta med en nypa salt, gott folk.