0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej jag har 1 1/2 plans med källare och ska installera en pump då jag har direkt el.Nu är det så att min svärmor har erbjudit sig att betala för den då hon också ska köpa en. Hon har fåt ett bra pris på daikin och panasonics sverige pump. Jag undrar är daikin något att ha jag hittar inga tester på den och inte hört särskilt mycket.Priset bryr jag mig inte om bara den är bra och spar in pengar och kvalite.
Detta har 10år senare gjort att Daikin nästan inte existerar här!
Ja, jag har förstått från din hemsida att du inte vill montera pumpar som andra har sålt, men du vill att andra installatörer monterar pumpar som du har sålt. När du skriver på hemsidan att "Du kan låna vakuumpump gratis när du köper värmepump med avhämtning i Hägersten eller Stenkullen" så är det naturligtvis din kunds inhyrda ackrediterade installatör som ska använda den. Jo tjena!Undrar varför du spyr galla över Daikin Sweden, och gör direkt felaktiga påståenden om företaget. Säljer du Daikin så måste du väl ändå känna till företaget och dess verksamhet. Eller parallellimporterar du grejerna?? Får dina kunder garanti och försäkring på grejerna?