0 medlemmar och 15 gäster tittar på detta ämne.
Och nu vid -6 ger den +33 ,med en innetemp på +16 grader .Coolix 3500 tycker jag nu är utvärderad och monteras imorgon ner ,för återfärd till källan ( Jula ) .En får tacka för era tankar/ideer och info .Min slutsats är att den gör jobbet så länge det är plusgrader ,men vid minusgrader och/eller fuktig väderlek kan man lika gärna dansa disco för att hålla värmen . hur stor yta är den tänkt att värma ? m2? den kanske bara är för liten som flickan sade kjell
Och nu vid -6 ger den +33 ,med en innetemp på +16 grader .Coolix 3500 tycker jag nu är utvärderad och monteras imorgon ner ,för återfärd till källan ( Jula ) .En får tacka för era tankar/ideer och info .Min slutsats är att den gör jobbet så länge det är plusgrader ,men vid minusgrader och/eller fuktig väderlek kan man lika gärna dansa disco för att hålla värmen .
Raffen;Jag vet inte om det är torr humor eller dumhet, men du kan väl inte tro att en vp som ger värme, 11000 Btu och mindre kyla 9000 Btu , och som faktiskt står för all min värme ,just nu, egentligen är en AC??MVH/ ElV
Men imorgon åker Coolixen ut ! och in en Foma 4500 .Varsågod Raffen ordet är ditt .