0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det där var ju ingen bra avfrostningsfunktion, min och många fler har betydligt smartare avfrostning! --/
Sådant väder har vi haft hela vintern här och avfrostningsfunktionen funkar absolut lysande bra eftersom den är behovsstyrd till en viss temperatur.Jag har aldrig sett den avfrosta när det inte behövts och jag har aldrig sett den igenisad under de fyra år jag haft den.
- Helt ljudlös innerdel (drömpump snackar vi nu)
Citat från: Robert_J skrivet 14 mars 2008, 10:34:59- Helt ljudlös innerdel (drömpump snackar vi nu)Ja ljudet måste ju gå att få ner. En del låter ju väldigt mycket i dagsläget
Citat från: Hansson skrivet 14 mars 2008, 14:17:51Citat från: Robert_J skrivet 14 mars 2008, 10:34:59- Helt ljudlös innerdel (drömpump snackar vi nu)Ja ljudet måste ju gå att få ner. En del låter ju väldigt mycket i dagsläget Tjenare Hansson! Visst går det går det ju lätt att få ned ljudet, det allra enklaste och effektivaste är ju att trycka på off-knappen, då blir den ju riktigt tyst och fin. Nej skämt åsido, ljudet tycker jag personligen är ett mkt litet bekymmer, om ens något, de enda gångerna som jag faktiskt störs av ljudet från luftvärmepumpen är när den stannar och blir tyst. Mvh Raffen.