0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Annars kan man fel anmäla sin VP på citcop och få en ny motor gratis. Är den under 3år får du jobbet också.//Rickard
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 06 februari 2008, 00:35:25Annars kan man fel anmäla sin VP på citcop och få en ny motor gratis. Är den under 3år får du jobbet också.//RickardRickard: Gäller detta även om man inte köpt pumpen av dom?/Klasse
Citat från: Intruder@1400 skrivet 07 februari 2008, 23:05:10Citat från: Rickard VPCenter skrivet 06 februari 2008, 00:35:25Annars kan man fel anmäla sin VP på citcop och få en ny motor gratis. Är den under 3år får du jobbet också.//RickardRickard: Gäller detta även om man inte köpt pumpen av dom?/KlasseJa de tar hand om Panasonics garantier.
Vilken av Panasonics pumpar har ett keramiskt lager redan, skriv in de typbeteckningarna här de som vet.Jag är intresserad men vill inte ha strul, därför väntar jag att köpa, så enkelt är det.Man borde ha strulfaktorer eller ett kvalitetsindex i forumet på pumpar, men då blir det väl ett jäkla skrik bland leverantörer som inte orkar inse att det ibland är defekter som man borde upplysa om.Trots att jag läser här har jag fortfarande inte någon aning om vilken pump som skulle kunna vara bäst eller vilka man bör undvika helt.Varför måste du då ha en Panasonic? Finns ju andra märken med bra kvalite. / Mats
Citat från: Rickard VPCenter skrivet 07 februari 2008, 23:24:30Citat från: Intruder@1400 skrivet 07 februari 2008, 23:05:10Citat från: Rickard VPCenter skrivet 06 februari 2008, 00:35:25Annars kan man fel anmäla sin VP på citcop och få en ny motor gratis. Är den under 3år får du jobbet också.//RickardRickard: Gäller detta även om man inte köpt pumpen av dom?/KlasseJa de tar hand om Panasonics garantier.HejJag var in på citcops hemsida och skulle göra en felanmälan på min fläkt.I formuläret så ska bl.a installatör mm anges.I mitt fall så är ju pumpen monterad av mig och en kyltekniker har sugitden svart. Måste alla fält fyllas i?Citat citcops hemsida: "Reklamation till Citcop skall endast lämnas av företag som köpt direkt av Citcop."/Klasse
Jag är nöjd bara jag får fläkten. Montera kan jag göra själv.Skrev in på citcops sida efter bästa förmåga. Fick bekräftelse via mejl:"Ärendet behandlas då vi erhållit installationsprotokoll via fax eller brev.Glöm ej ange ärendenumer."Men jag har ju inget installationsprotokoll . Således så tolkarjag detta som: "ha-ha, känn dig blåst din j-a hempulare".Nåja, kommer det ingen fläkt så får jag väl byta lagren.......finns ju på biltema./Klasse