0 medlemmar och 22 gäster tittar på detta ämne.
Såhär är det om kunden får beskedet att pumpen funkar att docka med olika alternativ så skall den också kunna det, sen om man får köpa den utav en säljare som ett litet tag efter köp försvinner & då får att den säljaren inte kunde installera produkten så sitter man i en sax som kund......Och nej jag är inte en kund av denna värmepumpen däremot sitter jag på ett värmepumpsforum & dessutom har ett ackrediterat kylföretag, skall inte jag då få påvisa att pumpen har en omodern konstruktion? det får man i alla andra trådar iaf......men om man inte får det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till Greven & energicentra pumpen........överfyllda maskiner på luft/luft sidan har jag inte varit med om på 4 år pga att det var då dom mesta märken började med just elektronisk expventil...Sen vad du anser om Swedac osv är en annan sak......men swedac får sina regler från Naturvårdsverket...........Sen ärligt Art Deco så vet inte jag vad du & Greven har för relation men sen den här Plusgrejjen så har du varit som en heltidsanställd advokat åt densamma.......
http://www.kcc.se/fil/dbfiles/shopdoc_felsokningsguide_sap_krv_crv123_50.pdfHär har du en iof för en luft/luft men jag kan plocka fram den för en ctc också......Nu är det så Greven att jag svarade Art Deco.......Ace däremot har jag aldrig skrivit om........Och nej Greven kag är inte rädd för konkurens......men däremot kanske man skulle ta in något liknande i sitt sortiment & lägga på en 30% marginal då borde jag kunna sälja den runt 12-13000:- Thumbsup
Kan du PMa hans nummer som han svarar på?Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till honom i dagsläget men det löser sig.Är det så att vi är ovänner? Kan ju vara bra att veta.