0 medlemmar och 34 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: larsostman skrivet 19 november 2008, 09:04:04Installatören hade fel rör med sig, försökte kona men manometerstället visade på läck. Klantigt, tycker väl att det borde vara synligt för ögat??Nya rör införskaffades & monterades, vacumpump stod & sög till nästa besök, dagen efter, minst 18 timmar, borde ju räcka.Ingen nypåfyllning har krävts, den stod aldrig tom, läckaget kom innan gasen släpptes på.Att det inte är du som sålt den är ju trams, det står Energicentra på den & kommer från dina återförsäljare, han som för övrigt har försvunnit från jorden yta, toppen Thumbsup så han går det inte att få tag i. Ska du hävda att maskinen inte är din nu?Om jag tar dit en kylkille, hur vet jag att det svar som han kommer med räcker för dig?köper man en produckt av en firma som har kontoret i fickan o sedan gör desamma med instalatören!! som jag dessutom varnat dig för så är det upplagt för problem. fungerar inte sedan anläggningen så är det på ditt eget jäkla ansvar att få dit både instalatören o firman du köpt prylarna ifrån. jag har sålt maskinen som inportör till firma x som skulle andvända den själv !! nu har denne firma sålt den vidare till dig.tittar vi sedan vidare på den offert du fick av instalatören så var både du o jag överens innan jobbet körde igång att detta inte skulle gåihop för instalatören o du myste att du fått ett bra pris o inst missat nått. jag påtalade flera ggr att denna kille som jag känner till sedan tidigare inte har kunskap om detta !!!!!!!! om du köper av tex jula o tar dit en strulig instalatör som fipplar med ditt system i veckor o även inte har en susning om värmepumpar ringer du då jula eller kanske foma o gapar om att det är nått mysko med ditt system/värmepump.i slutändan står jag garanti mot företag x men då måste ju detta företag tilkallas !! o även instalatören.krister
Installatören hade fel rör med sig, försökte kona men manometerstället visade på läck. Klantigt, tycker väl att det borde vara synligt för ögat??Nya rör införskaffades & monterades, vacumpump stod & sög till nästa besök, dagen efter, minst 18 timmar, borde ju räcka.Ingen nypåfyllning har krävts, den stod aldrig tom, läckaget kom innan gasen släpptes på.Att det inte är du som sålt den är ju trams, det står Energicentra på den & kommer från dina återförsäljare, han som för övrigt har försvunnit från jorden yta, toppen Thumbsup så han går det inte att få tag i. Ska du hävda att maskinen inte är din nu?Om jag tar dit en kylkille, hur vet jag att det svar som han kommer med räcker för dig?
Ska väl erkänna att det väger över mer o mer till Nibe 2025
oavsett vad man köper ny bil dvd mobiltelefon ja vad som helst så ska det inte finnas några buggar i programmet. finns säkert någon bra förklaring till varför maskinen beter sig så. c-c