0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hallå!vet att det finns delade meningar ang dessa. Men är det någon som sett någon som säljer dessa billigare än ca1700kr?? Känns ju sk*t dyrt!!! Det flesta priser runt 2000kr! Slut på Tsf, och han vet inte om han kommer köpa in fler... /Stefan
Jag är intresserad om det blir ett pris kring tusenlappen. Annars bygger jag nog ett eget och struntar i att det inte är testat... Det finns ju bilder på den berömda kaffeveden att använda som "inspiration"... /Pontus
Men om stefan köper en 15 st direkt kan man börja fundera på att ta hem en laddning igen
Jag vet inte om jag tar in fler då man måste beställa en rejäl bunt för att få vettiga priser och då dom inte säljer så bra som jag trodde dom skulle göra blir det lagervaror som kostar pengar Men om stefan köper en 15 st direkt kan man börja fundera på att ta hem en laddning igen
Varför lägga ner massa pengar på en fin L/L (kvalite) och sedan förstöra verkningsgraden??Att skyddet är SP testat säger inget. SP själva anger inte hur mycket skyddet förstör verkningsgraden. Endast att den inte stör för mycket, vad det nu innebär.//Rickard