0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
NICE att höra att din CRAP-pump funkat i 2 weeks, shit man....
Fan å manfår nog ta och sälja Nocrian och HE-12:an och istället köpa 2st hubba bubba pumpar som DR Liquidz har..... dom verkar ju vara helt jävla fantastiska...... värmer hur bra som helst och är nästan gratis...... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 08 december 2007, 21:02:23Fan å manfår nog ta och sälja Nocrian och HE-12:an och istället köpa 2st hubba bubba pumpar som DR Liquidz har..... dom verkar ju vara helt jävla fantastiska...... värmer hur bra som helst och är nästan gratis...... //KristerOch där kom en looser till........
Jag undrar hur grannens Panasonic har kunnat fungera i tio år utan påfyllning av köldmedie, Har han kanske en lokal klimatzoon som är 20 grader varmare än vid mitt hus? Men hur kommer det sig att han får snö på uppfarten då? Förbryllande
Fina fabrikskoningar??om du menar att du köpt färdig konad rör så kan jag säga att jag då aldrig sett några koner som är fina på dom.Dessutom brukar det vara skit kvalite på dom rören hårda o jävliga
Skärpning nu snälla ni.Bara för att Doctor Liquidz har vaknat på fel sida behöver väl inte alla haka på, jag har koll på doktorn och kommer att bannlysa honom om han inte skärper sig.Det finns ju faktiskt ett värde i att NÅGON erkänner att han misslyckats med sin amatörinstallation, låt tråden handla om det istället för en massa personangrepp./Rickard