0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sådär.Då har man tjänat drygt 100 000 idag.
Betydde tyvärr att jag varken köpt eller sålt.Hade man haft en miljon så HADE man kunnat tjäna 100 000 kr på 10 minuter dock...Har lite Diamyd i min IP, men långt ifrån de summorna.
Ingen som hann lägga en order före kl 9 tack vare mitt tips?Hade varit kul.
En gång köpte jag ett företag som hade en kanon grej på gång för att hålla reda på bagage på flygterminaler. Confidence tror jag de hette. Värdet rusade från otroliga 50öre till 5kr på någon dag. Jag hakade på när de låg i 6kr och följde med upp till 50kr när de plötsligt störtdök. Fick min post såld vid 9kr. Min kompis som också hade hakat på följde med ner i dess konkurs. Det visade sig att de inte hade sålt en enda produkt. De var ett börsnoterat företag med produkten nerskriven på ett papper. Orkar inte köpa högriskare längre. Har inte tid att läsa på så noga längre. Köper bara pålitliga företag som HM, Volvo etc. Statsar långsiktigt men håller mig fortfarande till Einsteins teori.MVHMagnus
Det svänger snabbt i branchen, hoppas det går bra för er med Diamyd - vill det sig väl klirrar det till rejält i kassan men det är riktigt hög risk.Efter den hurtiga uppgången i Hurtigruten så kommer här ett tips till: OceanaGold.Företaget börjar nu sälja till guld till marknadspris istället för fixerade priser, med lite tur kommer en uppgång på runt 30% inom någon till några månader.