0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är ackrediterad av swedac företaget ska vara,svep är något helt annat även om vi använder oss av det ibland (svepskäl)kan fungera mot försäkringsbolaget men rekomenderas inte
Oljeblandad 410A ger en gröt som skadar mycketFy F** jag fick av misstag vänster hand dränkt i olja förra veckan,nu ser huden ut som öken, sprickor och torr som s**an.Inget att rekommendera BjörnK
Citat från: ace skrivet 06 december 2007, 22:27:23Oljeblandad 410A ger en gröt som skadar mycketFy F** jag fick av misstag vänster hand dränkt i olja förra veckan,nu ser huden ut som öken, sprickor och torr som s**an.Inget att rekommendera BjörnKAJ...AJ..AJ !JA SE DEN DÄR FÖRBANNADE 410:an ! mvh . ACE
Hej RasmussenJag kan varmt rekomendera någon av Mitsubishi Heavy electric modellerna! Perfekta för hemmapularen, då de själva anpassar köldmediet efter rådande yttertemperatur + att COP värdet ligger skyhögt över de flesta konkurrenterna! Du kan installera upp till 10 m rör mellan innerdel och utedel utan att justera kylmediemängd! Köpte min för ca 9000 av en liten firma i Göteborg.Jag har installerat en sådan själv och är SUPERNÖJD med resultatet! Jag har i och för sig satt innerdelen i källarens tvättstuga, så jag slipper lyssna på den hela tiden, Heavy Electric blåser ju på en del luft då effekten är relativt hög och det låter en del när fläkten står på max, man vill ju spara så mycket som möjligt För övrigt var det ett JÄKLA KAKKEL i den här tråden! Håll er till fakta, jävvla skvallerOtjötrövar!