0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
automatisk filter rengörning väljer nog toshiba då.bättre att rengöra själv, då ser man om batteriet är behov av rengörning på samma gång.hur ska man vet det om man alldrig behöver öppna luckan ??den sist nämda levererar mer värme när det är kallt oxå.
ras 13 skvp/savp-nd 3,2 kw vid -15det levererade inte Nocrian när jag kollade sisthar jag fel så rätta mig det tål jag
okejdet går att läsa tester på energimyndigheten angående olika vp, det känner ni till va?Mitsubishi maximan ligger mycket bra till vad det gäller att leverera KW vid låga temperaturer men TOSHIBA polar levererar lite mer.och vad jag kan se på alla tester så är endast polaren RAS 13 skvp testad vid -18mej veterligen fins det inget test som säger att nocrian skulle leverera mer vid -18 än polaren.tror att det inte är jag som svammlar.visa mig motsattsen så ska jag med glädje be om ursäkt.att jag kan vara så tvärsäker beror på att jag brukar ha som nöje att läsa lite manualer och tester som publiseras på olika forum.jag har lärt mig genom åren att, fakta är bara sanna fakta när oberoende test organ som ex. SP mfl har satt dom på pränt.att hota med radering av inlägg gör mig så dj....a arg, det bevisar bara att man kann säga vad man vill om vilket märke man vill utan fakta.här är länken till polar testethttp://www.energimyndigheten.se/WEB/STEMFe01e.nsf/V_Media00/C12570D10037720FC12573640042C2FE/$file/Toshiba%20Daiseikai%20III%20Polar,%20RAS-13SKVP-ND%20RAS-13SAVP-ND.pdftestet för Mitsubishi finns på samma sida.bevisa nu med rena fakta vad nocrian har för prestanda ex. vid -18har du/ni testet vill jagt gärna ta del av det, är det bättre än polaren ska jag ta tre steg tillbaka det lovar jag.så krister lasta upp lite siffror innan du är så tvärsäker annars kanske du raderas
Trer in som " stridsdommer ". Tror at det minst må til en Toshiba RAS 16 for å komme i nærheten av Nocria . (Tar utgangspunkt i tilført effekt .) En RAS 13 er definitivt ingen verdig konkurent til en Nocria. Det må selv vi hardeste Toshiba - patrioter innrømme. Raptus