0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Mike skrivet 28 oktober 2007, 21:30:25Hm Humlan57 du kanske skulle starta en separat tråd för dig och dem som gillar musiken som var före acid house och 90-talets dance...Jag tror inte dessa musikstilar är så kompatibla nämligen.Humlan, vi har missuppfattat, den här tråden handlade visst inte om musik.
Hm Humlan57 du kanske skulle starta en separat tråd för dig och dem som gillar musiken som var före acid house och 90-talets dance...Jag tror inte dessa musikstilar är så kompatibla nämligen.
Mer klassiker: Hur house gav födelse åt eurodance Cappella Och här är nu Cappella eurodanceCappellas bästa med lite Felix-sound...Bonus:
Citat från: Mike skrivet 28 oktober 2007, 21:47:07Mer klassiker: Hur house gav födelse åt eurodance Cappella Och här är nu Cappella eurodanceCappellas bästa med lite Felix-sound...Bonus:Mycket minnen till dom där låtarna Thumbsup
Musik på riktigt:
Jag kan bara inte låta bli att slänga upp en länk till denna, i mina öron, mycket eminenta låt. (viss nostalgi kan bidra till att jag tycker den är bra )Ni som var "unga" under tidigt 90 tal kommer nog i håg den. Vad jag kommer ihåg så gjorde han två låtar, men jag kan ha fel.( hoppas det är ngn som överhuvudtaget vet vad jag pratar om..)Usch, känner mig som en gammal gubbe när jag tänker tillbaka på hur länge sedan det var...
Lite annan bra elektronisk musik!!!!! För man kan ju inte glömma de mer brutala delarna.....
Citat från: NiklasG skrivet 20 maj 2008, 12:30:10Lite annan bra elektronisk musik!!!!! För man kan ju inte glömma de mer brutala delarna.....Den där tror jag att jag har på Cd singel Dom här killarna skall man ju inte glömma.Jag köpte The Mix när jag var i Schweiz i början på 90 talet och det var en riktigt bra reskamrat Thumbsup