0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Blääh!-3º och snön öser ner ThumbsupNyss varit ute och piskat en Skidoo MXZ Renegade 600HO som jag lurar på att köpa. Tanten och ungen har fladrat påbakom i en Nila och är nöjd.Tror ni att jag är nöjd då? studs studs studs
Citat från: pricken skrivet 05 december 2007, 18:55:42Blääh!-3º och snön öser ner ThumbsupNyss varit ute och piskat en Skidoo MXZ Renegade 600HO som jag lurar på att köpa. Tanten och ungen har fladrat påbakom i en Nila och är nöjd.Tror ni att jag är nöjd då? studs studs studsEn av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter
Citat från: Hansson skrivet 05 december 2007, 23:29:28Citat från: pricken skrivet 05 december 2007, 18:55:42Blääh!-3º och snön öser ner ThumbsupNyss varit ute och piskat en Skidoo MXZ Renegade 600HO som jag lurar på att köpa. Tanten och ungen har fladrat påbakom i en Nila och är nöjd.Tror ni att jag är nöjd då? studs studs studsEn av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Bäst Du skyndar dig då, för så långt norrut finns snart inte mvh humlan.
En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter
Snö? Vad är det?
Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 15:44:58En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Var bor du nu och vart tänker du flytta ?
Citat från: D_Sundsvall skrivet 06 december 2007, 18:40:45Citat från: Hansson skrivet 06 december 2007, 15:44:58En av andledningarna att jag funderar att flytta norrut är just ovanstående.Riktiga vintrar och snöskoter Var bor du nu och vart tänker du flytta ?I Dalarna.Inget är ju klart så men jag har alltid varit sugen och dra norrut