0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Personligen tycker jag det är fullständigt bedrövligt Jag har beställt ny skoter och vill ha snö. Den som kom i lördags har smält bort
Jag vantrivs i denna värme.
Samlar damm i 10 månader skulle vattenskotern göra och 4hjuling det har jag redan. Finns inget å då menar jag inget som går upp mot en tur i högfjällen på väg mot rödingsjöarna på skoter. I November kommer min första tur till fjälls
Lika varmt o gott i dag åxå Thumbsup T.o.m spyflugorna har vaknat upp i 1000-tal, å sitter å solar sig i värmen på söderväggen. Sånt här brukar man ju inte se mer än på våren, men jag klagar inte på alls på värmen, den får gärna fortsätta fram till Jul..., minst mvh humlan
Citat från: humlan57 skrivet 17 oktober 2007, 12:40:43Lika varmt o gott i dag åxå Thumbsup T.o.m spyflugorna har vaknat upp i 1000-tal, å sitter å solar sig i värmen på söderväggen. Sånt här brukar man ju inte se mer än på våren, men jag klagar inte på alls på värmen, den får gärna fortsätta fram till Jul..., minst mvh humlanja dessa flugor in kommer dom också tagit död på ett par hundra idag....hehe
Citat från: Steelis skrivet 17 oktober 2007, 18:52:05Citat från: humlan57 skrivet 17 oktober 2007, 12:40:43Lika varmt o gott i dag åxå Thumbsup T.o.m spyflugorna har vaknat upp i 1000-tal, å sitter å solar sig i värmen på söderväggen. Sånt här brukar man ju inte se mer än på våren, men jag klagar inte på alls på värmen, den får gärna fortsätta fram till Jul..., minst mvh humlanja dessa flugor in kommer dom också tagit död på ett par hundra idag....heheDet finns bot mot flugplågan: http://www.varmepumpsforum.com/catalog/index.php?cPath=28