Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Är Elon seriösa leverantörer?  (läst 13026 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rdx

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 3406
  • Karma +4/-7
SV: Är Elon seriösa leverantörer?
« Svar #30 skrivet: 30 oktober 2007, 07:54:35 »
Rickard VPCenter... tyckte du verkade sÃ¥ bra, sÃ¥ jag gick till er hemsida för att hitta lite mer information och sÃ¥ga att ni lÃ¥g vid Storgatan bredvid Apoteket.  SÃ¥ när jag ändÃ¥ var i Arjeplog i ett annat ärende sÃ¥ gick jag till Storgatan för att titta in (och till Apoteket skulle jag ju ändÃ¥, sÃ¥ tänkte göra tvÃ¥ flugor pÃ¥ smällen).  Men där fanns varken VPCenter eller Apotek.

Kom pÃ¥ att det kanske fanns Storgator pÃ¥ fler ställen och du skrev ju aldrig riktigt vilken stad i landet ni finns i.  SÃ¥ jag slog upp Storgatan i Route66 (mitt kartprogram) och den hittade 670 hänvisningar.  Hmmm.... kanske ett litet tips att komplettera din adress med lite mer än bara "Storgatan"???   8)
Nibe 1210-7 (installerad 2007), 78+98m aktiva hÃ¥l, 210 l VV-beredare som volymtank, ASW5000 takkassett för frikyla och värme via platt-vvx.  Södra Bohuslän.

Utloggad qvisten

  • I branschen
  • Expert pÃ¥ värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 692
  • Karma +0/-1
  • Kön: Man
SV: Är Elon seriösa leverantörer?
« Svar #31 skrivet: 30 oktober 2007, 09:24:18 »
Rickard VPCenter... tyckte du verkade sÃ¥ bra, sÃ¥ jag gick till er hemsida för att hitta lite mer information och sÃ¥ga att ni lÃ¥g vid Storgatan bredvid Apoteket.  SÃ¥ när jag ändÃ¥ var i Arjeplog i ett annat ärende sÃ¥ gick jag till Storgatan för att titta in (och till Apoteket skulle jag ju ändÃ¥, sÃ¥ tänkte göra tvÃ¥ flugor pÃ¥ smällen).  Men där fanns varken VPCenter eller Apotek.

Kom pÃ¥ att det kanske fanns Storgator pÃ¥ fler ställen och du skrev ju aldrig riktigt vilken stad i landet ni finns i.  SÃ¥ jag slog upp Storgatan i Route66 (mitt kartprogram) och den hittade 670 hänvisningar.  Hmmm.... kanske ett litet tips att komplettera din adress med lite mer än bara "Storgatan"???   8)

SÃ¥ du har sett min avancerade hemsida ;D
Ska lägga till informationen sÃ¥ jag inte vilseleder fler Värmesökare   b00k

Vill man nÃ¥ mig fÃ¥r man ringa men det är lite lÃ¥ngt mellan oss 1204km   *vinkar*
Tror det är bättre om du kontaktar Tollins i Älvsbyn det är ju bara runt hörnet 177km  ;)

//Rickard

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!