0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HejNu ska jag försöka ge dig lite konstruktiv kritik.Vad jag förstår så har du ett företag som skall sälja vindkrafts-verk.Du har tydligen 19 anställda.När du gör dina inlägg här så kommer säkerligen många att tycka att dom är relevanta och intressanta men om man är insatt i elektronik och el-lära så inser man snabbt att det du skriver är i mångt och mycket helt felaktigt.Du borde därför om du nu har någon av dessa 19 anställda som är kunning i el-lära be honom tala om för dig hur det fungerar och tala om för dig vad du skall skriva, om du inte har en sådan borde du snarast anställa en för både dina kunders och din egen skull för annars kan andra lura på dig sånt som inte fungerar på det sätt du tror/vill att det skall fungera.Och då skulle du i din tur lura på dina kunder dessa kraftverk.När jag läser ditt inlägg här ang Ampere-timmar så skriker hela kroppen till mig att jag skall lära dig hur det fungerar.Men då inser jag att det enda som antagligen skulle hända är att du ändrar dina argument lite och använder det jag sagt som om du skulle ha förstått oavsett om du förstod eller inte.Trots att hempularen talar om att du har fel så istället för att ta reda på hur det fungerar så vidhåller du din felaktiga uppfattning utan att kunna hur det fungerar, hempularen har rätt.Detta är konstruktiv kritik.MVHMesser
Jag googlade lite och då hittade jag grevens vindkraftverk. Här är 4,8-metersverket...http://getpower.manufacturer.globalsources.com/si/6008825554895/pdtl/Industrial-power/1003186653/10m-Tall-Wind-Turbine-Generator.htm...och här är 6,4-metersverket.http://getpower.manufacturer.globalsources.com/si/6008825554895/pdtl/Industrial-power/1003244343/Wind-Turbine-Generator.htm
det står att dom har 2 patent, är det någon som kan luska reda på vilka patent det är ?
Bli inte så upprörd, greven. Det är ju samma typ av verk. 4,8 och 6,4 meter. 10 och 20 batterier för 120, resp. 240 volt. Var ligger skillnaden? Det här visar ju bara att du hade rätt när det gäller spänningen.