0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mycket snack här. Är ännu mer övertygad om att Ryssland är passe efter dagens http://www.privataaffarer.se/newsText.asp?src=pa&a=23030 East Capitals VD, Peter Elam Håkansson jobbar hårt för att behålla några pengar att förvalta. Skall bli kul att se om jag har rätt, eller om jag får bita i det eländiga gräset. Kommer hålla mig borta från eländet i öst tills jag vet vad som händer med Putin. Annars så leker livet, se aktiemarknaden som en krydda i livet. Om det ger mer bekymmer att fundera vad som händer, sätt pengarna i en räntefond.
Har hållit på så länge att jag lärt mig att det är lätt med facit i hand, litar inte på någon annan än mig själv. När jag passerar bron över älven, var skall jag släppa höbalarna? Som utboskogsägare brukar jag åka 86:an och sen 87:an ett antal gånger om året, och den passerar väl dig.
Stämmer bra med att det blir 87:an efter Bispgården, passerar väl nästa gång om två veckor. Och du skogen går rätt bra just nu.
Med det blir man välkommnad i banken när man vill låna för att satsa i nån obskyr Indienfond.
Citat från: Raffen skrivet 12 oktober 2007, 16:48:14Såg att amf hade en "räntefond likviditet" som låg på plus hela året.Vad är det för skillnad på en kort och en lång om det är fonder vi pratar om ?Efter att ha grunnat hela dagen så ska jag fortsätta att satsa offensivt.Det har gått bra ett tag nu och jag har "råd" att förlora lite i spekulation.Mot nya höjder!
Kul att ta upp en gammal tråd, frågan är om vi överlevt en svacka på börserna eller om det skall fortsätta sjunka.