0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Totalförbrukning 209 KWhVP 0 KWhHH 209KWh ThumbsupMVH SIBY
Citat från: siby skrivet 01 juli 2007, 06:03:31Totalförbrukning 209 KWhVP 0 KWhHH 209KWh ThumbsupMVH SIBYJa jisses, hur är det möjligt?!?!Vi gör över med mer hushållsel fast vi inte är hemma, när vi är bortresta går det åt ca 8kWh/dygn
Citat från: nic2 skrivet 02 juli 2007, 21:05:11Citat från: siby skrivet 01 juli 2007, 06:03:31Totalförbrukning 209 KWhVP 0 KWhHH 209KWh ThumbsupMVH SIBYJa jisses, hur är det möjligt?!?!Vi gör över med mer hushållsel fast vi inte är hemma, när vi är bortresta går det åt ca 8kWh/dygn Då är det bara att köpa en elmätare på jula och börj jaga!
hej .. njaa det e som inte nån tävling utan jag försöker bara stänga tv apparater,datorer som står på å dra av lampor i rum som inte används ,,,men det är skoj att det gör mån synd bara att ungarna e duktiga på att slå på tex tvn å gå ut å leka i ställetnästa energi fix blir att skaffa ny frysbox då den gammla drar ca 2,4 kwt per dyngn =72 kwh per månad ligger jag på ca 500 kwh totalt per mån så tycker jag att 70 på frysboxen låter mycket...klarar jag sen av att köra diskmaskin å tvätt på 40 gradigt solfångar vatten så bör det ochså ge några kwh mindre per månad