0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Förmodligen en av de sämre på marknaden, men den är ju billig, pris och kvalitet brukar gå hand i hand.Jag vet inget om InVestpumpen, men jag gissar att det finns mer än en anledning till att den säljs billigt, inte bara små avanser och få mellanhänder.Hoppas ändå att du upplever den postitivt, rapportera gärna in efterhand som du får mer erfarenhet av hur den fungerar, det är säkert fler än du som lockas av det låga priset och vill veta hur den fungerar.
Vet inte specifikt hur det är med l/l-värmepumpar eller andra VP heller för den delen. Men rent generellt så tycker jag nog att det väldigt ofta är så att billigt är lika bra som dyrt... Svårt att generellt sett säga att "man får vad man betalar för". För vissa branscher kanske det är så, men för andra branscher så stämmer det kanske mindre bra.
Jag har ingen aning om vem som driver trendimport, men om jag inte missminner mig var det väl kretskort och komponenter som huvudsakligen gjorde fiaskot med Nordic Air, så inte är det alltid samma kvalitet för pengarna ens när det gäller den typen av saker.När det gäller banktjänster finns det säkert andra tjänster som skandiabanken är bättre/billigare än SEB på.