0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hej borsten är en .. diskborste om det nu stavas så...
HejTycker inte att Dr Chunlan skall undanhålla viktig information...... Jag lovade 2-års garanti på diskborsten, troligtvis så håller den i 10 år (allvarligt) innan den drabbas av "H16" Förstår att frun blev glad över presenten MvhJanne
hmm undrar om dennna tävling skall ogiltigförklaras för att jag har fått höra från säkra källor att Jocke fuskar...... han lär visst värma huset med en gasolkamin...... trodde det var en tävling med solfångare vs vedkamin Jaja han har väl insett att enda sättet att kunna vinna är på fusk.... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 16 mars 2007, 23:11:25hmm undrar om dennna tävling skall ogiltigförklaras för att jag har fått höra från säkra källor att Jocke fuskar...... han lär visst värma huset med en gasolkamin...... trodde det var en tävling med solfångare vs vedkamin Jaja han har väl insett att enda sättet att kunna vinna är på fusk.... //Kristerhaha ...å det tror du på låter väl lika trovärdigt som en bananlåda i veckan typ...host hostnää jag ändrar mig det låter mer trovärdigt ...än en bananlåda i veckan....