0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej... tjaa det blir skoj å se ..kingens fru va visst irri 45 grader på kvällen ...det slank visst in nån bananlåda i vedkaminen+-0 på morgonen så det va visst på gnällen dom frös fast i sängen.... jag pratade med kingen å han hadde sparkat ut frun på morgonen för att elda dagen brasa han vägrade kliva upp...det va visst lite hurrigt hemma men det lät då som Nina fått sig värmen i bakgrunden ....så kingen fick sina varma mackor tidigt...
hej .. jag tror det e lättare å ta från mig,då det va jag som talade med kingen då frun frös .....än att det har kommit från tex hummlan eller nån annan på forumet som kingen knappt kännerå inte hafft med saken å göra...vi skrattade gott bägge två i telefon,,för vi har nog drev hemma nångång i bland bägge två sen så har väll inte våran strömspar kampanj fått den förankring i folkhemmet som man hoppas på..hehemen det verkar som det går dåligt för mig ..i tävlingen jag snittar ca 42 kwt per dyngn...det e med lite solvärme på sistone,får jag bara lite sol så kommer jag nog i kapp tycker fasiken att det måste sno snart ...vädret om det nån gång ska bli vår det gör faktiskt hyfsat stor skillnad om solen gör jobbet med varmvattnet det e minst 10kwt per dyngn varmvattnet drar ,min boro tank e inte bääst isolerad å det märks ,men värmen går ju in i kåken så det kvittar ju liksom Blev faktiskt ganska glad i dag ...kollade min förbrukning sen jul ...å fram till den 10 mars i år + att jag jämförde samma period förra året ....3000kwt mindre förbrukning i år Thumbsupdet känns faktiskt som det går åt rätt håll,om det e chunlan pumpen låter jag va osakt men det är på rätt väg ändå....drar nu solvärmen igång så då jädrar ska det sparas på strömmen...
hehe tracka på ni..... jag ska då ändå festa med ett megaskrov i slutet på månaden..... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 12 mars 2007, 19:48:03hehe tracka på ni..... jag ska då ändå festa med ett megaskrov i slutet på månaden..... //Krister Passa på å få den solgrillad på ett par vakumrör, det är mer inne än att få gå före i kön på Frasses mvh LyxMaken.
Citat från: humlan57 skrivet 12 mars 2007, 19:52:30Citat från: Northkingen skrivet 12 mars 2007, 19:48:03hehe tracka på ni..... jag ska då ändå festa med ett megaskrov i slutet på månaden..... //Krister Passa på å få den solgrillad på ett par vakumrör, det är mer inne än att få gå före i kön på Frasses mvh LyxMaken. Nja vill ha en grillad hamburgare och inte bara en ljummen...... //Krister
hej .. haha ..skojare där hoppas muffinsen smakade tack för borsten frun blev glad ...sa att det va hennes födelsedags pressent hon blev rörd till tårar ...nästan