0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är ju så Jompaa, att i min vokabulär använder jag ibland utrycken undervåning = källaren, och övervåning = bostadsvåningen, eftersom jag har ett 1-plans hus med källare, och det hade du ju iof kunnat se i underkant på mina inlägg om du nu hade varit läskunnig (vilket jag utgår ifrån att du är) istället för att fortsatt visa vilken låg nivå du har på dina inlägg.
Hej på er!Har en Panasonic CS-HE9-SPK "(tror jag) blir inte klok på alla nummer och förkortningar"Vilken tempratur ska jag slå in? Har kört på 24 grader men man kanske ska ta upp den mer så det blir varmare i huset,är inte riktigt nöjd med den och då har jag bara 118 kvadrat...
Jag som har min innerdel i källaren har mellan 23-29 grader varmt i källaren, och mellan 17,5-21,5 grader i bostadsvåningen, Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 04 mars 2007, 20:26:30Jag som har min innerdel i källaren har mellan 23-29 grader varmt i källaren, och mellan 17,5-21,5 grader i bostadsvåningen, Mvh Raffen. 29 grader varmt i källaren och 17,5 grader i bostadsvåningen. Det låter ju riktigt behagligt. Smart instalation Raffen! Föredrar du då att vistas i källaren eller bostadsvåningen?
Ähh skärp er nu.... tråden spårar ju ur nu igen, visst räcker det att Rickard har vart inne och modererat i den en gång. Trist med all pajkastning försök istället att tipsa och hjälpa varandra.//Krister