0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Med en värmepump som fungerar kan det aldrig löna sig att tilläggsisolera med nuvarande elpriser.Däremot kan det kännas bättre.Och det är klart, har man som mål att förbruka mindre än 10 000 kWh/år kan det vara absolut nödvändigt!
Och tvingas tilläggsisolera när de inser att Chunlanpumpen inte fungerar när det blir kallt.
mitt garage hemma är på ca 70kvm ,inuti ser det ut som om jag dammsugit hela norrbotten på skrot,bilen har jag inte haft in på 5år porten av modell stor (3500x3000) är helt värdelös jag köpte en ny för 2år sen men den står ouppackad än,Trasig golvvärme m.m .men allt är inte svart det är 50cm lösull på taket o lyset funkar bra
Citat från: tolins skrivet 14 februari 2007, 17:07:17mitt garage hemma är på ca 70kvm ,inuti ser det ut som om jag dammsugit hela norrbotten på skrot,bilen har jag inte haft in på 5år porten av modell stor (3500x3000) är helt värdelös jag köpte en ny för 2år sen men den står ouppackad än,Trasig golvvärme m.m .men allt är inte svart det är 50cm lösull på taket o lyset funkar bra hej .. är vi släkt på nått vis känner igen symtomen..