0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sköter han sig ska han få en i Julklapp Thumbsup
jag kom just hem efter ett par timmars pingisspelande måste säga att förr klådde jag dom flesta men nu var jag totalt värdelös o fick storstryk .Jonas som förödmjukade mig har sökt jobb hos oss men det kan han ju fetglömma med sån taskig inställning att han inte ens låter den blivande chefen vinna.Nä nu jäklar ska garget städas o ett pingisbord köpas för här ska tränas,det lär ta ett tag innan man är i form så bilen får fortsätta stå ute
Sen så är det riktigt trevligt att alltid ha en varm bil //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 14 februari 2007, 20:09:45Sen så är det riktigt trevligt att alltid ha en varm bil //KristerMotorvärmare med tidur i kallgaraget är svaret på det.
Detta låter ju riktigt intressant Northkingen! Avaktar med mkt stor spänning resultatet av din mätning!
du har en poäng där krister,jag får nog ringa jocke o diskutera detta med lansering av kläder förslagsvis så börjar vi med rosa mössor (dom har han ju redan börjat göra reklam för)
Citat från: Panasonic E9 skrivet 14 februari 2007, 21:04:19Citat från: Northkingen skrivet 14 februari 2007, 20:09:45Sen så är det riktigt trevligt att alltid ha en varm bil //KristerMotorvärmare med tidur i kallgaraget är svaret på det.Hmm tidur?? Är bilen ALLTID varm då?? Trodde vitsen med ett tidur vara att ställa in ett klockslag då den ska starta... //Krister