0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Northkingen skrivet 10 februari 2007, 18:30:19Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 18:18:11Hejsan ..Försökte övertyga hon att vi skulle spara in till ett nytt kök, men hon gick inte på den.. *ler* bara till att försöka med något annat då..... kanske ett nytt badrum med bubbelbad.... skam den som ger sig.... //Krister Bubbelbad är toppen då är det lungt från kärringen i två timmar ( när hon badar ) = två flugor på smällen eller vad nu det va mvh Kjell
Citat från: julleb skrivet 10 februari 2007, 18:18:11Hejsan ..Försökte övertyga hon att vi skulle spara in till ett nytt kök, men hon gick inte på den.. *ler* bara till att försöka med något annat då..... kanske ett nytt badrum med bubbelbad.... skam den som ger sig.... //Krister
Hejsan ..Försökte övertyga hon att vi skulle spara in till ett nytt kök, men hon gick inte på den..
Jag vill köpa en ny skoter, har börjat muta sambon med ett "utespa" som plåster på såren, vi får väl se hur det utvecklar sig.Tack för tipsen. Thumbsup
Mutade min sambo med en resa så fick man byta skoter Yamaha RX 1 SP haha ..förresten min far har en så yamaha venture lite ..är en kanon skoter går riktigt bra ..